Campagnestijl ‘Sleutels tot de ziel’
Dit doosje met een serie kleurrijke kaarten op handzaam formaat vormt een bijzondere introductie van de campagne met het thema ‘Sleutels tot de ziel’. Vanuit de serie ontwerpen ontstond als het ware een eigen campagnestijl.

Doosje met kaartjes in 12 sleutelwoorden
Het doosje werkt als een luciferdoosje met 12 dubbelgevouwen kaartjes van 85 x 55 mm waarop de 12 sleutelwoorden te lezen zijn. Als je de kaartjes openvouwt komen er gedichten, spreuken, foto’s of schilderijen naar voren.

Open vragen
Op elk kaartje staat een open vraag onder het sleutelwoord. Sleutelwoord, vraag en binnenzijde van de kaart vormen een gespreksstarter voor de sleutelwoorden van het jaarthema: verlangen, vereenvoudigen, verstillen, verwonderen, verbinden, danken, loslaten, vertrouwen, verbeelden, vertragen, verzoenen en opnieuw beginnen.


Een eigen kleurenpalet
De regenboog vormt de inspiratie tot het kleurverloop wat de woorden met elkaar verbindt. Elk woord heeft zijn eigen kleurstelling.

Zonder zwart
De kleuren van het verloop bestaan uit 6 basis kleuren, samengesteld uit de drie drukkleuren cyaan, magenta en geel. Omdat zwart in de regenboog niet voor komt, vind je ook geen zwart in deze kleurstellingen, wel in de fotografie en illustraties.


Affiches en ansichtkaarten
Naast deze serie kaarten bestaat de campagnestijl uit ansichtkaarten en affiches (affiches zijn hier afgebeeld).






Wil jij een campagnestijl laten ontwerpen?
Opdrachtgever het Apostolisch Genootschap is een plaats voor religieus-humanistische zingeving. Ik ontwierp de gehele campagnestijl en dacht mee over de vorm én de inhoud.
Wil jij een campagnestijl laten ontwerpen? Lees hier meer over de wijze waarop je kunt samenwerken met mij of stuur me een bericht, zodat ik contact op kan nemen met je.