Thessa: ‘De gesprekken gaan niet alleen over kleur en smaak, maar over de diepere laag’
Thessa Boddenberg is financieel businesscoach en adviseur. Zij wijst ondernemers de weg in het hele financiële spectrum van hun ondernemerschap en leven. Zelfstandig of met een team tot ongeveer 10 medewerkers. Het kan allemaal bij Huis van Financiën. Ik ontwikkelde haar volledige branding. Samen met Deshna ontwikkelden we de website. Zowel Thessa als Deshna delen met me hoe zij dit hebben ervaren.
De ervaringen van Thessa
Ik wilde heel graag met Merijntje samenwerken voor mijn nieuwe branding en website. Merijntje ziet heel goed waar ik met mijn bedrijf naartoe wil en wat ik echt belangrijk vind. Niet alleen wat ik mooi vind, maar wat echt past bij de uitstraling die ik wil hebben en die mij en mijn bedrijf weer naar een volgend level brengen.
Merijntje ziet hoe ik de uitstraling van mijn bedrijf naar een volgend level kan brengen
Planning
Merijntje had een hele strakke planning gemaakt, waardoor we in korte tijd heel alles konden doen. Dat werkte voor mij heel goed, omdat we allebei daardoor helemaal in het proces bleven.
Houvast
Merijntje stuurde mij een aantal voorstellen van de nieuwe huisstijl en ik wist meteen welk design ik wilde. Later kreeg ik vanuit mijn omgeving wel wat tegengeluid, omdat het een vrij uitgesproken huisstijl is. Daar ging ik mee naar Merijntje en zij hielp mij heel erg om vast te houden aan wat ik zelf zo mooi vond. Daardoor sta ik er voor meer dan 100% achter.
Alles klopt
Alles klopt nu met elkaar. De foto’s, de website, de teksten, de socials. En helemaal passend bij mij. En dat komt omdat het in de gesprekken over de huisstijl niet alleen gaat over kleuren en smaak, maar over de diepere laag:
• Welke impact wil ik maken?
• Wat vind ik belangrijk in mijn leven en mijn ondernemerschap?
• Wie wil ik zijn?
Vanuit die vragen heeft Merijntje mijn branding opgezet en dat zie je gewoon terug. Het heeft zoveel persoonlijkheid en klasse. Ik kan niet anders dan mega trots zijn. Niet eens alleen op Merijntje, maar ook op mezelf en mijn bedrijf. En daar heeft Merijntje voor gezorgd.
Je bekijkt de designs via deze link.
Deshna, Your website made easy
Deshna is eigenaar van het bedrijf Your website made easy by Deshna. Haar motto: “Ik vind het steeds belangrijker dat het niet alleen om doelen en perfectie gaat, maar dat ik mijn werk mag doen op een manier die ondersteunend is voor mijn klanten en partners, en die ruimte geeft voor ontwikkeling, creativiteit, inspiratie en verbinding.”
Met deze vrouw werk samen als het er écht op aan komt: als een website goed moet zijn en lekker moet kunnen werken maar ook goed vindbaar, is zij degene die ik mijn klanten aanraad. Zo ook voor de bouw van de website van Huis van Financiën. Deshna brengt een ontwerp van een website naar het niveau waar het verdient te zijn. Ze begrijpt bovendien wat een goed design is.
De ervaringen van Deshna
Merijntje is een ontwerper met een heel eigen unieke stijl. Ik vind haar branding en ontwerpen erg mooi en met name ook erg boeiend. Omdat ze ook een goede tekstschrijver is levert dit websites op die niet alleen heel mooi zijn maar inhoudelijk echt kloppen.
Ik kan me echt verheugen op het volgende project. Het blijft verrassen!
Als webdesigner is het echt geweldig om met haar te mogen werken; ze is heel grondig, levert alles goed aan en weet heel goed over te brengen wat ze voor ogen heeft. Daarbij geeft ze mij ook de ruimte om binnen de technieken van de website te werken. En dat stimuleert om daar ook weer het beste uit te halen.
De samenwerking is altijd leuk en ongecompliceerd. Wat ze zelf een keer zei kan ik alleen maar beamen: het is echt genieten om het niet allemaal zelf te hoeven doen. Ik kan me echt verheugen op het volgende project. Het blijft verrassen!
Heb je ook een nieuwe branding met website nodig? Neem contact op, praten we over je plannen, dromen en ideeën. Ik hoor je, ik luister, en denk graag mee over de mooiste designs voor waar jij nu staat met jouw onderneming.
Fotogratie Thessa en Deshna: Djana, Days in June