Judithkuiten.nl, re-branding
Judith Kuiten haar wens: “Breng de uitstraling van de branding van judithkuiten.nl in harmonie met mij en mijn bedrijven, mét behoud van het beeldmerk uit het logo.”
Selma & Florien, re-branding
“We gaan scheiden,” zegt Selma aan de telefoon. Stilte. “Nee, niet van elkaar. Maar van onze doelgroep. Vanaf nu gaan we alleen nog maar voor mannen.” Nog steeds stilte. “En dat vraagt om een re-branding!”
Grietje Coaching & Training, look & feel website
In lijn met de nieuwe branding ontwierp ik voor Grietje Training & Coaching een overzichtelijke en onderhoudsvriendelijke website.
Grietje Coaching & Training, branding
Grietje Coaching & Training was zoals ze het zelf beschreef toe aan een nieuwe jas en belde mij voor het nieuwe ontwerp van haar branding.
Huis van Financiën, branding
Thessa Boddenberg is financieel businesscoach en adviseur. Voor haar bedrijf Huis van Financiën ontwikkelde ik de hele branding.
Els van Dongen, geloof in jezelf – branding
Els, holistisch coach en eigenaar van ‘Els van Dongen, geloof in jezelf’, ervaart groei in haar praktijk. Tijd voor een nieuwe branding!
Rondje Zachtheid
Ontwerp logo en projectstijl voor Rondje Zachtheid, een initiatief van Boudewijn Betzema.
Illustraties & kaartenset – Bewogen beweging
Bewogen Beweging: dynamische illustraties voor een digitale presentatie en kaartenset uitgegeven door het Apostolisch Genootschap.
Huisstijl Verweij Verwoordt
Tamara Verweij is tekstschrijver en voor haar bedrijf ‘Verweij Verwoordt’ ontwerp ik een logo met sublogo’s voor de verschillende disciplines binnen haar vakgebied.
Huisstijl & kledingstijl – de stijlsignatuur van Madelinde Krantz
Madelinde is de eerste ondernemer die samen met mij haar eigen unieke stijlsignatuur ontwikkelt; haar huisstijl én kledingstijl zijn volledig op elkaar afgestemd.
Magazine ontwerp & opmaak De Stroom
De Stroom verschijnt vier keer per jaar, elk nummer opnieuw zorgen we ervoor dat we een stapje vooruit gaan met inhoud, beeld en ontwerp, dan het voorgaande nummer.
Huisstijl & logo Stefan Boddenberg
De huisstijl van Stefan Boddenberg Uitvaartbegeleiding is rondom het logo ontstaan. De onderneming groeit, Stefan groeit, de huisstijl verandert mee. Het logo vormt de basis: strak, warm, eenvoudig, fris en toekomstbestendig.
Logo & kleurenpalet Ruimte voor Anders Zijn
Madelinde Krantz: “Kun je ook alleen een logo ontwerpen voor de stichting Ruimte voor Anders Zijn?” Mijn antwoord: “Ja zeker, dat kan ik!”. Zie hier een kleurrijk logo mét kleurenpalet.
Campagnestijl ‘Sleutels tot de ziel’
Dit doosje met een serie kleurrijke kaarten op handzaam formaat vormt een bijzondere introductie van de campagne met het thema ‘Sleutels tot de ziel’.
Boek ontwerp & opmaak ‘Dwarsdoor’
“Mijn wens? Een prentenboek voor volwassenen maken én verkopen,” vertelt Boudewijn Betzema. Dat vormt het uitgangspunt van het ontwerp en de opmaak van dit boek, de dichtbundel ‘Dwarsdoor’.
Huisstijl Marieke van Driel
Marieke heeft een Missie! ‘Ga staan voor je missie,’ was de boodschap die ik Marieke gaf toen ik haar huisstijl ontwikkelde. Het ontwerp is speels, kleurrijk en “het staat als een huis”.
Boek ‘Ik geloof het wél’
Dit boekje ‘Ik geloof het wél’ is een kinderboek, gemaakt in opdracht van het Apostolisch Genootschap. Een cadeau voor kinderen van 12 jaar.
Magazine QPQ
Een ludiek idee is werkelijkheid geworden: het tijdschrift QPQ in opdracht van Stichting Sociaal Ondernemen (SSO) voor, door en over sociaal ondernemers.